Natrag

Do koske

Pozadina izmišljenih Vučićevih tvrdnji koje sledbenici ponavljaju kao papagaji

Vođina bolesna mašta čini svašta

Gostujući kod Milomira Marića na Heppy televiziji 13. marta ove godine, Aleksandar Vučić je na sva usta ponovo tvrdio kako zna da urednik Magazina Tabloid Milovan Brkić reketira njegove ministre i saradnike. Zna to, rekao je, jer kada vidi da je list prestao da piše o nekom njegovom ministru ili saradniku, on zna da su oni platili reket od dvesta evra! On je, rekao je, odbio da reket plati!

Milica Grabež

Vučićeva poremećana mašta izmislila je i morbidnu laž da je urednik lista "Tabloid", Milovan Brkić, objavio tekst u kojem tvrdi da sadašnji premijer Srbije seksualno opšti sa svojim maloletnim sinom.

Tadašnji prvi potpredsednik Vlade doneo je 2013. godine u emisiju "Upitnik" na RTS-u izdanje "Tabloida" i izjavio:

- Doneo sam nešto da pokažem građanima Srbije, što je muka za moju porodicu. Vidite ovo je moj sin ovde, 15 godina ima, maloletno dete, piše slučaj obljubljenog vođe, reč je o meni, ženska momčad Aleka Vučica, ovo je moj sin sa svojim drugovima, unutra je na dve strane tekst o tome kako ja seksualno opštim sa svojim petnaestogodišnjim sinom, izvolite novine, pa pročitajte, kako opštim sa svojim petnaestogodišnjim sinom, vikao je Vučić na RTS-u.

Urednik "Tabloida", Milovan Brkić, sledećeg dana je poslao demanti uredniku informativnog programa javnog servisa, Nenadu Lj. Stefanoviću, u kojem je naveo da u pomenutom tekstu nijednom nije spomenuo da Vučić seksualno opšti sa svojim sinom.

Nekoliko dana kasnije, oglasilo se Nezavisno udruženje novinara Srbije povodom Vučićeve izjave na RTS-u.

- Nezavisno udruženje novinara Srbije najoštrije osuđuje svako medijsko plasiranje fabrikovanih informacija koje narušavaju dostojanstvo ličnosti, izvrgavaju ruglu pojedince i zloupotrebljavaju decu. Poslednji drastičan primer takvog pisanja je tekst u kom kontroverzni list rečitog imena "Tabloid" optužuje potpredsednika Vlade Srbije Aleksandra Vučića za nedozvoljene odnose sa maloletnim sinom i to uz punu vizuelnu identifikaciju, pisalo je u saopštenju NUNS-a.

Brkić je zatim tužio NUNS Višem sudu u Beogradu.

Posle nekoliko održanih rasprava, Viši sud u Beogradu presudio je 24. decembra 2013. godine u Brkićevu korist i NUNS-u naloženo da mu isplati 1.000 dinara zbog povrede časti i ugleda.

U presudi sudije Ivana Jovičića stoji:

- Uvidom u sporni članak magazina "Tabloid " broj 275 od 03.01. 2013. godine utvrđeno je da u istom niti jednom rečenicom nije pomenuto, niti je potpredsednik Vlade optužen za nedozvoljene odnose sa maloletnim sinom... Kako se ne radi o verno prenesenim informacijama sud smatra da su sporni navodi, odnosno način na koji su prezentovane sporne informacije uvredljivog karaktera, kojim se vređa čast i ugled tužioca - piše u presudi.

Svaki normalan i zdrav čovek u Srbiji, posle obelodanjivanja presude Višeg i Apelacionog suda, u kojoj je napisana potvrda da se u spornom tekstu, u Magazinu Tabloid, ne navodi da Aleksandar Vučić seksualno opšti sa svojim sinom, nužno treba i mora samom sebi da postavlja pitanje, a i da zatraži objašnjenje kod svih relevantnih stručnjaka, zbog čega Vučić, već godinama, javno ponavlja tu morbidnu misao, terajući i svoje ministre da je ponavljaju.? Neverovatno je, da se nijedan psihijatar, psiholog ili teolog nisu oglasili ovim povodom. Zamislite da bilo ko drugi, neki nepoznat čovek, ili neka estradna ličnost, neprekidno ponavljaju ovako morbidnu misao! Očigledno je da je Vučić šizofrena ličnost, što su shvatili i strane diplomate u Beogradu, obaveštavajući o tome i svoje vlade.

Prenosimo tekst sa portala Telepromter.rs, objavljen 13. oktobra, čiji urednik Danilo Redžepović, je, takođe, Vučićeva meta.

''...Vučić je juče, po ko zna koji put, rekao da su urednik Tabloida, Milovan Brkić, i urednik Telepromptera, Danilo Redžepović, "ološ i najgori šljam" jer su pisali o tome da on seksualno opšti sa svojim sinom, da mu je sin alkoholičar i narkoman.

Nijedna od tih tvrdnji nije tačna!"

Ipak, šizofreni Vučić već godinama laže, iznosi odvratne optužbe na račun novinara koji nisu njegovi sledbenici, preti im, proganja ih...

Niko od onih koje je Vučić označio kao 'šljam i ološ' nije uzet u zaštitu! Nisu se oglasila ni međunarodna udruženja novinara, a srpski diktator je svakodnevno hvaljen od šefa misije EU u Beogradu Majkla Devenporta, bivšeg ambasadora SAD-a Majkla Kirbija i briselskih komesara.

Zaista, samo poremećen čovek, uz to i premijer, može da izmisli optužbu na račun novinara da je objavio vest kako on polno opšti sa svojim sinom! Nakon što su se uverili da je Vučićeva optužba lažna, neke diplomate su uredniku Magazina Tabloid izneli svoje mišljenje da Vučić nije normalan! Ali, samo privatno.

Pred očima diplomatskog kora i ''demokratske javnosti'' sa Zapada, Vučićeva mafija je zatvorila štampariju u Novom Sadu u kojoj se štampao magazin, zatim zabranio štampanje novina u Srbije. Kada smo u Podgorici prihvaćeni da budemo štampani, Carina nam je zagorčala život, potom su distributeri, pod Vučićevim pritiskom odbili da nas prodaju, pa je Privredni sud u Beogradu privremenom merom vratio magazin na kioske.

Zamenik glavnog urednika Magazina Tabloid Milan Malenović uhapšen je 17. avgusta 2015 i određen mu je pritvor, pod optužbom da je na svom Fejsbuk profilu pretio Vučiću. Pritvor mu je ukinut 12, februara prošle godine, a Tužilaštvo za visokotehnološki kriminal je odustalo od optužbe da je Malenović pretio Vučiću, ali tvrdi da je pretio Neši Slini, koga je tužilac označio kao ministra policije Nebojšu Stefanovića.

Da li poznajete novinare koji bi mogli da izdrže ovakav teror? I da li je zamislivo u Evropi da predsednik vlade na ovakav način nasrće na medije?

Ali, osim premijera, i njegova Velika propaganda laži i svita ministara, hapsila je javno, u više navrata, urednika Milovana Brkića. Po tri dana bi, iz sata u sat, te-ve stanice objavljivale vest da se čeka odluka Višeg tužilaštva u Beogradu da izda nalog policiji da zbog pretnje ubistvom Vučiću uhapsi Brkića. I svi su mogli da se uvere, čitanjem spornog teksta, da takva pretnja nije izrečena. Važno je da je velika propaganda laži bila u naletu.

Možda će novi predsednik Srbije imati u vidu petogodišnje ropstvo u kojem su bili urednici i saradnici Magazina Tabloid. Možda če da nas pomiluje, da nas oglasi zaslužnim za upornost u borbi za slobodu, da nam dodeli penzije, jer ih, većina od nas, živi neće dočekati.

Sloboda se mora osvajati. Zato 2. aprila, glasovima oterajmo Vučićev zločinački režim.

podeli ovaj članak:

Natrag
Na vrh strane