Natrag

Na nišanu

Jesenja sezona lova na Magazin Tabloid

Vučić na opoziciju, udruženi na Milovana Brkića

Fotografija na naslovnoj strani nedeljnika NIN, koji se bez nje pojavio na kioscima 28. novembra ove (2019.) godine, kao i nastupi poslanice Narodne skupštine Srbije, gospođe Marinike Tepić, koja je režim optužila za trgovinu oružjem iz Krušika, izazvali su buru, u kojoj je, kao glavna meta napada i vlasti i opozicije označen Milovan Brkić i Magazin Tabloid, koji on uređuje. Namazani ratničkim bojama, poslanici, ministri i predsednik Srbije Aleksandar Vučić optuživali su opozciju, gospođu Mariniku Tepić, Dragana Đilasa, Vuka Jeremića i Boška Obradovića, da su čisti plagijatori i da samo citiraju ono što je objavio Milovan Brkić u Magazinu Tabloid, a opozcija mu uzvratila optužbom da niko osim njega ne čita te novine. I ''slobodne'' i preslobodne novinarke i novinarska udruženja su ustala da osude režim Aleksandra Vučića, a da pljunu i na mene i Magazin Tabloid. Ovako je to bilo...

Milovan Brkić

Poslanica Narodne skupštine Srbije Marinka Tepić je pokrenula pitanje poslovanja fabrike municije Krušik iz Valjeva, iznoseći dokumenta kojima se potvrđuje da je glavni ''izvoznik'' oružja iz ove fabrike bila firma u suvlasništvu oca srpskog ministra unutrašnjih poslova.

Gospođa Tepić se pozivala na iskaze ''izvora informacije'' gospodina Aleksandra Obradovića, koji je, do hapšenja, bio zaposlen u Krušiku.

Magazin Tabloid je objavio pre dve godine tekstove o švercu oružja iz Krušika, pominjući Branka Stefanovića, Gorana Todorovića i Slobodana Tešića, a pisali smo i o brodovima koji su preko luke u Rijeci prenosili oružje, kao i tekstove, prvo pozivajući se na autentična istraživanja bugarske novinarke Dilijane Gajtandžijeve o trgovini oružjem iz Srbije, Bugarske i drugih država, a sve za potrebe boraca Islamske države i Al Kaide. Preneli smo i tekstove ruskih vojnih analitičara koji su optužili vrh srpske države, braću Vučić, da su oružje prodavali i ukrajinskim fašistima, koji su raketom modifikovanom u Srbiji, pogodili nad Donjeckom malezijski avion sa putnicima, prethodno gađajući i avion u kojem se nalazio ruski predsednik Vladimir Putin.

Da podsetimo čitaoce da je saradnik Magazina Tabloid pukovnik Milan Jovanović ranijih godina detaljno opisao slom srpske namenske industrije, razoružanje Vojske Srbije i surovo pljačkanje vojne imovine.

Nakon tog serijala po nalogu zamenika tužioca za organizovani kriminal sprovedena je istraga, u kojoj su službenici BIA utvrdili orgomnu pljačku vojne imovine, za koju je osumnjičen tadašnji ministar odbrane, njegov pomoćnik i kum i direktor SDPR-a Jugoimport.

Urednici Magazina Tabloid su bili optuženi za odavanje tajni, za uvrede i klevete, a čak je Prvo osnovno javno tužlaštvo u Beogradu podnelo i tadašnjem Trgovinskom sudu u Beogradu optužni predlog protiv izdavača lista za privredne prestupe protiv urednika Milovana Brkića.

Oni sve pokradoše, a na sudu Milovan Brkić.

Nakon što je na naslovnoj strani NIN-a objavljena fotografija, u kojoj je snajper okrenut prema Vučiću, a potom tiraž povučen, Vučić, njegovi poslanici i ministri započeli su kampanju protiv ovog nedeljnika, u kojoj je baražna vatra ispaljena na Milovana Brkića i Magazin Tabloid.

Iako Vučić sve laže, ponekad mu se omakne istina, kao u slučaju ocene da opozicija samo otkriva afere o kojima je MT već pisao. Na primer, MT je 2017. objavio tekst i prateću dokumentaciju o izgradnji Spalionice u Vinči. O tom skandalu, vrednom milijardu evra, s istim dokumentovanim dokazima, lideri Saveza za Srbiju obavestili su javnost u oktobru ove godine. Isto tako, MT je prvi pisao o poslovnim mahinacijama Vučićevog kuma Slaviše Kokeze, koji je prodao kompaniju Win Win tajkunu Nenadu Kovaču za 150 miliona evra. Posle našeg teksta, Borko Stefanović je održao konferenciju za medije na kojoj je objavio sve te podatke, osim imena kupca, novog vlasnika Win Wina.

List Alo je 28. novembra izvestio sa konferencije nastupljivog srpskog predsednika.

Predsednik upitan za komentar o naslovnoj strani nedeljnika NIN na kojoj je cev puške uperena u njega rekao je - To je sve prepisivanje od Milovana Brkića. Kada bih vam rekao o kakvom je probisvetu reč i šta sve rade... Ja sam im na meti samo zato što neću da plaćam reket mafijašima.

U jutarnjem programu televizije PINK Vučić je rekao da mu je žao što je vlasnik i izdavač NIN-a povukao naslovnu stranu na kojoj je ''snajper uperen u predsednika''

''Nazivaju me veleizdajnikom, psihopatom, čovekom koji ima sidu, do toga da sam šef narko mafije, da mi se brat čuje sa uhapšenim što je gajio marihuanu, a sve to pokazuje da je politika Marinike Tepić i Dragana Đilasa, u stvari, politika Milovana Brkića'', rekao je Vučić.

Vučić je, javlja Pink, optužio Brkića da je ''reketaš'' koji u svom Magazinu Tabloid napada sve koji neće da mu daju pare i istakao da nikada nekog iz SPS-a ne napada, kao i neke visoke funkcionere SNS-a jer mu daju pare. ''Neke ministre napada, neke ne, u zavisnosti da li mu plaćaju reket'', rekao je Vučić.

Njega je podržao i ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović, koji bi morao da zna ko to ''plaća reket'' Milovanu Brkiću.

U odbranu kriminala svoga Vođe i njegovog brata stali su javno i poslanici Aleksanadar Martinović i Vladimir Orlić.

TV N1 je 28 novembra često ponavljala izveštaj.

''Poslanici SNS rado govore o naslovnici NIN-a, a tekst o Krušiku zaobilaze.

Sa NIN-om u rukama, došli su poslanici vlasti da govore o fotografiji sa naslovnice.

Ali poslanici vlasti ponovo imaju važniju temu - pisanje Tabloida.

"Kada Marinika Tepić dođe ovde sa tekstom iz Tabloida Milovana Brkića to je onda tema", naveo je Orlić.

N1: A kada Tužilaštvo do BIA i VBA traži informacije o poslovanju Krušika, šta je to?

Orlić: "... Koji se čovek (Milovan Brkić) vadi na neuračunljivost, koji svaki put kad ga u laži uhvatite, kaže ja imam crno na belo, imam papir od lekara izdat da ja nisam uračunljiv, ja mogu da pričam gluposti koliko god hoću".

Posle priče o Milovanu Brkiću ostalo je poslaniku vladajuće većine tek toliko vremena da kaže da podržava rad svih državnih institucija.

A Informer je 29. 11. 2019.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić gostovao je u Novom jutru na TV Pink gde je pričao o aktuelnim temama

On je prokomentarisao i naslovnu fotografiju NIN-a.

''To je novinarstvo po uzoru na Milovana Brkića, za one koji ne znaju, to je jedan ostrašćeni reketaš koji traži pare da ne bi napadao nekoga. Nikada neće da napada nekog iz SPS jer mu nose pare. Ne napada nikog iz vrha SNS jer mu nose pare! Milovan Brkić je izgubio svoj značaj. Sada su i Dragan Đilas i Boško Obradović postali "mali Milovan Brkić".

Klevetničkoj kampanji priružila se i agencija Beta 28. novembra 2019.

''Vučić: Saglasan sam sa fotografijom NIN-a, to je politika magazina Tabloid i Milovana Brkića

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas, povodom naslovne strane nedeljnika NIN, da je saglasan sa tom fotografijom i da se oseća vrlo dobro zbog toga jer su sve optužbe koje stižu na njegov račun zapravo samo prepisani tekstovi iz magazina Tabloid Milovana Brkića.

„Svi tekstovi i kompletno delovanje političkih protivnika, to je sve prepisivanje Milovana Brkića. Kada bih vam rekao o kakvom probisvetu je reč, o kakvom reketašu... A ja sam meta tog snajpera samo jer neću da plaćam reket", rekao je Vučić novinarima u Kragujevcu, gde je prisustvovao otvaranju kineske fabrike.

On je rekao da su svi tekstovi koji se objavljuju o namenskoj industriji već objavljivani „u tom mafijaškom glasilu" i da su neki preuzeli „politiku mulja" kao svoju zvaničnu politiku.

Napadu na Magazin Tabloid, na vrlo mizeran način, pridružila se i poslanica Marinika Tepić. Ona je u listu Danas u broju od 4. decembra izjavila:

"Vučić čita Tabloid"

Na optužbe predsednika države i SNS-a da nema dokaz za sve što govori i da čita kontroverzni magazin Tabloid, Tepić kaže da nije improvizovala nijednu informaciju niti pružila i jedan lažni dokaz. "Na sve dokaze koje sam ponudila, Vučić je ćutao i počeo da organizuje kontramitinge vlasti protiv opozicije. To je bio jedini odgovor. Ako vam pokažem da je Milorad Mićo Pušica član GO SNS-a, bio u delegaciji Tehnormonta koji je ugovorio posao izvoza naoružanja za Ukrajinu. Jel to laž? Da li je uredba koju sam pokazala, a koju su zabrinuti ljudi iz vojske nama dostavili da bi skrenuli pažnju i alarmirali javnost na to šta se priprema u namenskoj industriji, laž? Naravno da nije laž. Ni na jednu od tih optužbi nije odgovoreno konkretno, osim lažnim optužbama ili da mi interpretiramo ili čitamo Tabloid. Iz svega sam zaključila da samo Aleksandar Vučić čita Tabloid. Ja ne.'', rekla je gospođa Tepić.

Nijedan medij (TV PINK, TV Prva, N1, Beta, Tanjug, Novosti...) nisu objavili odgovor redakcije Magazina Tabloid.

Izuzetak je list Danas, koji je reagovao na reči gospođe Tepić.

Reagovanje na javni nastup Marinike Tepic, potpredsednice SSP

Tabloid čitaju i ministri i poslanici

U listu Danas od 4. decembra moju pažnju privukao je tekst u kojem je gospoda Marinika Tepić, najavljena kao potpredsednica SSP, nastavila sa iznošenjem tvrdnji koje pokazuju umešanost vrha države i njima bliskih ljudi u urušavanju vojne fabrike u Valjevu.

Milan Glamočanin

Raduje nas odlučnost gospođe Tepić da opisuje kriminal u poslovanju Krušika, i uzdržanost da pominje teže optužbe na račun vrha države u stavljanju cele namenske industrije pod šapu braće Vučić. To je, očigledno, izvan njenog zadatka.

Ipak, moramo priznati da je njen doprinos u razrešenju ove afere vrlo funkcionalan.

U tekstu gospođa Tepić tvrdi da ne čita Magazin Tabloid, već da ga čita samo Aleksandar Vučić.

Potpuno je tačna njena tvrdnja da ne čita Magazin Tabloid, jer da ga čita pokrenula bi pitanje zloupotrebe namenske industrije i njeno stavljanje u funkciju služenja finansijskim interesima braće Vučić i vrhu iz SNS-a. Ona se samo ograničila na Krušik, jer je to u funkciji podrške Aleksandru Vučiću da se obračuna sa ministrom Stefanovićem i njegovim ocem.

Ali, to je već u sferi političkog delovanja, koje ostavljamo po strani.

Naime, nije tačna njena tvrdnja da Magazin Tabloid čita samo Aleksandar Vučić.

Da naš list čita nešto više ljudi, potvrđuju nastupi poslanika Aleksandra Martinovića, Vladimira Orlića, Aleksandre Tomić..... kao i ministri Aleksandar Vulin, dr Nebojša Stefanović. Očigledno je da to nije tačno, jer smo danima bili citirani od sagovornika na TV PINK-u, TV Prva, Studio B, Happy televizije.

Kolporteri Magazina Tabloid prodaju dan pre pojavljivanja broja na kioscima na Terazijama i Slaviji oko 300 primeraka. Iz Saveza za promene Srbije njeni najviši funkcioneri kupe 25 primeraka. Kolporteri njihova imena čuvaju kao poslovnu tajnu, ali tvrde da je reč o vrhu pokreta. Neki od njih su i dali intervju našem magazinu, tako da su makar taj broj pročitali.

Verujemo da su sakrili tu činjenicu od gospođe Tepić, stavljajući joj u zadatak da se strogo namenski obračuna samo sa fabrikom Krušik, ali ne i sa ostalim proizvođačima oružja, da do kraja ne naljute Aleksandra i Andreja Vučića.

Svaki broj Magazina Tabloid proda se u 13.500 primeraka, a na sajtu ga pročita oko 70.000 posetilaca.

Predlažemo gospođi Tepić da ne počne da nas čita, jer smo teško štivo. Iznosimo činjenice o kriminalu vlasti, od kojih zaboli glava i nas koji pripremamo ove novine. Zato smo stalno u ustima gospode Vučica i članova njegovog kartela.

Gospođi Mariniki Tepić čestitamo na istrajnosti u izvršenju zadataka svoje partije.

Pomoćnik glavnog urednika Magazina Tabloid

Milan Glamočanin

Magazinom Tabloid i njegovim urednikom Milovanom Brkićem bavile su se i gospođe Olja Bećković i Vesna Mališić. Prva je voditeljka ''Utiska nedelje"', a druga zamenica glavnog urednika NIN-a.

Objavljujemo deo stenogrma u kome su Vesna Mališić i Olja Bećković diskutovale o Magazinu Tabloid, u ''Utisku nedelje'' na N1

...

Vesna Mališić: Nasilje je u progresu. Tako je bilo napada na novinare, pa smo onda, u interpretaciji predsednika, mi svi povezani ne samo sa Đilasom, nego i sa nekim mračnim silama, dobijamo pare za to, pa smo prepisivali od Tabloida...

Olja Bećković: Odakle se, stvarno, pojavio, Milovan Brkić kao neka omiljena tema?

Vesna Mališić: Ja mislim da samo predsednik čita Brkića redovno. Mislim da niko u NIN-u nije pročitao taj Tabloid verovatno deset godina, gotovo bih mogla da se zakunem...

Olja Bećković: Oni govore da sve što govori Marinika Tepić, Aleksić i opozicija, da oni to, u stvari, prepisuju iz Tabloida.

Vesna Mališić: Upravo to govori da je ta afera toliko velika da oni pokušavaju na sve načine da je devalviraju, da omalovaže ljude, da na neki način kažu da su koruptivni ljudi koji to pokušavaju da objasne.

Podsećamo čitaoce da je aferu sa naslovnom stranom NIN-a smislila gospođa Mališić, koja želi da pred penziju postane glavni urednik NIN-a. Ova promiskuitetna dama je kao urednica NIN-a dovela Olju Bećković kao kolumnistu NIN-a i Blica, za velike pare.

Vesna je rođena 1958 u Kotoru. U novinarstvo je ušla preko kreveta, kao studentkinja, koju je promovisao tadašnji urednik DUGE Dragoljub Golubović Pižon, a u novinarstvu je ostala, udavši se za svog profesora sa Fakulteta političkih nauka Ratka Božovića, 24 godine starijeg od nje.

Kako bi one, samozvane heroine srpskog novinarstva, reagovale kad bi protiv njih bila usmerena kampanja s grafitima.Kad bi videle uvredljive grafite o sebi, Olja Bećković bi odmah zvala u pomoć Vučića, kao što je radila pre deset godina, kad joj je sin uhapšen zbog dilovanja marihuane, a Vesna Mališić bi se iz straha učlanila u SNS.

U posebnoj temi objavićemo dosije o novinarskim kurtizanama, koje se, kurvanjem i udvaranjem režimu, ili doziranom kritikom, bore protiv svake ozbiljne kritike korupcije, krađe, kriminala...

Istovremeno, dok me je Velika propaganda laži opisivala kao ludaka, reketaša, probisveta, prenoseći reči Vučića, njegovih ministara i poslanika, u organizaciji ministra unutrašnjih poslova i Miše Vacića, ispisani su na više od 30 mesta u gradu grafiti - Milovan Brkić ustaša, Milovan Brkić lažov, Milovan Brkić izdajnik, Milovan Brkić plaćenik, Milovan Brkić agent...

Ovu vest odbile su da objave agencije Beta i Tanjug, a nisu nas podržali ni NUNS, ni UNS.

Strašno, lice ništavila srpske političke i medijske elite pokazalo se u najgorem svetlu.

U intervju koje sam dao TV Slavija i TV Srbin info, uspeo sam da obavestim javnost o tome šta se događa u Srbiji. Za šest dana emisju na TV Slavija videlo je 94.100 posetilaca, a na TV Srbin info 63.900. To govori koliki je moj uticaj i koliko građani žele da saznaju istinu u državi koja nestaje.

Nedljenik NIN se štampa u 10.000 primeraka, a proda se u 4450 primeraka po broju! Njegovi čitaoci se međusobno poznaju. Košta 400 dinara primerak. O kakvom je to mediju reč i kome je on namenjen. Kakav je njegov uticaj, ko to plaća redakaciju sa 35 novinara!

Urednici NIN-a tvrde da je cena podignuta na 399 dinara zbog knjige, koju poklanjaju uz primerak svog nedeljnika. Međutim, ima informacija da su odluku o dizanju cene doneli vlasnici. Navodno, Ringijer očekuje da visoka cena, nerealna za srpsko novinsko tržište, odbije i onako malobrojne čitaoce. Kad prodati tiraž dodatno padne, vlasnici bi obavestili redakciju da ne mogu više da pokrivaju gubitke, pa će morati ili da promene urednički tim i koncepciju ili da NIN prodaju.

Jesenja sezona lova na Magazin Tabloid i mene kao urednika završila se kao i sve propagande Aleksandra Vučića. Nažalost, javno mnjenje nas je podržalo. Obaveštajni krugovi su nam dostavili podatke o nesrećnim slugama režima, o Olji Bećković, Vesni Mališić, Jugoslavu Ćosiću i njegovoj konkubini Minji Miletić. Istraživački tim Magazina Tabloid pripremio je za sledeći broj dosije o NUNS-u, UNS-u i tzv ''slobodnim novinarima'' na apanaži Džorža Soroša.

A1.

Trgovci oružjem

Slobodan Tešić drži Afriku i Arape (Ugandu, Nigeriju, Burkinu Faso, Čad...)

Izvezena je velika količina, a para nema. Fabrike u Srbiji su u BANKROTU.

Tešić je pod obezbeđenjem, da ne pobegne u Belorisiju.

Brzaković, bivši direktor, fabrike u Kragujevcu, dao je ostavku jer nije hteo da Tešiću daje oružje na odloženo plaćanje. Smenjen je po nalogu Vučića.

Vladu u Tripoliju podržava Turska, SAD podržava oba krila. Haftara, vođu druge strane, finansraju Saudijska Arabija, Emirati i Egipat. Neoficijelno ga pomažu i Amerkanci. I Vlada i Haftar su pod embargom Ujedinjenih nacija. Taj embargo se krši. Turska je dala dva ogromna broda naoružanja Vladi u Tripoliju i poslala je svoje specijalce da pomognu Vladu.

Jednu od tih kolona tusrke vojske je uništilo vazduhoplovstvo Egipta. Kao kontru Turskoj akciji, Italijani su doplatili jednoj Haftarovoj jedinici, koja je oborila dva ukrajinska aviona, puna oružja i napustila Haftara.

Mnogo oficira kod Haftara školovano je u Srbiji (Jugoslaviji). Načelnik bezbdnosti vazduhoplovstva kod Haftara je prijatelj bivšeg državnog sekretara u MOA. Nikolića. Tonija. On je blokirao prodaju oružja. Tešić je uzeo avnas od 120 miliona dolara.

Libijci su kidnapovali službenike Amabasade Srbije i tražili otkup od 20 miliona dolara, Vlada je te pare odobrila, ali su nestale.

Promet u SDPR-u pada zbog nestručnog rada.

Vučić lavira izmđu bosanskog i crnogorskog lobija koji trguju srpskim naoružanjem.

Koliko je rasulo u SDPR-u svedoči i ponašanje jednog referenta, koji je trebalo da realizuje jedan ugovor, ali je pitao ambasadora Srbije kolika je njegova provizija.

podeli ovaj članak:

Natrag